Ogłoszenie w sprawie konsultacji

📣 Ogłoszenie Burmistrza Barwic o rozpoczęciu konsultacji społecznych.

Burmistrz Barwic ogłasza rozpo…

Harmonogram wydawania żywności przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Barwicach

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Barwi…

Podziękowania dla Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty za współpracę

Urząd Miejski w Barwicach składa serdeczne podzi…

Najładniejsza Posesja Gminy Barwice 2025 - zaproszenie do udziału w konkursie

Burmistrz Barwic ogłasza nabór do konkursu „Najładniejsza Posesja Gminy Barwice…

Program XXIV Zachodniopomorskiego Przeglądu Sygnałów Myśliwskich w Barwicach - 14.06.2025r.

W sobotę, 14 czerwca 2025 roku, Barwice staną si…

Już dziś zapisz się na bezpłatny transport
Samochód do przewozu osób niepełnosprawnych oklejony naklejkami z logotypami unijnymi

Miło nam Państwa poinformować, iż rozpoczynamy świadczenie usługi transportowej dla osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu pn. „Organizacja indywidualnego transportu door – to – door w gminie Barwice”. 

Realizacja programu jest możliwa dzięki staraniom Gminy Barwice, która zgłosiła swój udział w ogłoszonym przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych konkursie grantowym. Barwicki samorząd pozyskał środki finansowe w kwocie 534 126,37 zł.

Dzięki usłudze mieszkańcy, którym jest ona dedykowana mogą bezpłatnie dotrzeć np. do lekarza, urzędu, na rehabilitację czy załatwić istotne sprawy urzędowe. Korzystająca z usługi osoba zostanie odebrana z domu, zawieziona do miejsca docelowego i odwieziona do domu.

Jak zamówić usługę bezpłatnego transportu?
Usługę można zamawiać m. in. dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 530 257 825 lub 94 713 75 14, a także w formie elektronicznej, za pomocą formularza zgłoszeniowego (do pobrania poniżej) przesłanego na adres: doortodooratum [dot] barwice [dot] pl lub osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice.

Szczegóły dotyczące transportu określone są w Regulaminie dostępnym w załączeniu. 

Logowanie unijne PFRON