„Radomyślańskie krokusy” w piątek w Barwicach!

Już jutro,17 października, o godz. 10:30 zapraszamy wszystkich mieszkańców Barwi…

Co zrobić z pojemnikami po farbach, klejach i lakierach?

Po zakończonym remoncie często pozostają puste lu…

Kino z Lotto w Barwicach – bilety już dostępne online

Już w czwartek, 23 października 2025 roku, Ośrode…

Konsultacje społeczne projektu uchwały dotyczącej zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Burmistrz Barwic ogłasza rozpoczęcie konsultacji społecznych projektu uchwa…

Ślubowanie kl. I i Dzień Edukacji Narodowej w Starym Chwalimiu.

W dniu 13 października 2025 r. w Szkole Podstawowej w Starym Chwalimiu odbyła się uroczystość ślubowania uc…

ZAWIADOMIENIE O SESJI.
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 15 stycznia 2024 r. ( poniedziałek ) o godz. 12:30 obędzie się LXVII sesja Rady Miejskiej w Barwicach w Sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu  Nr LXIV/2023 z dnia 28 listopada 2023 roku, protokołu  Nr LXV/2023 z dnia 08 grudnia 2023 roku.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
a)    w sprawie przyjęcia planów pracy Komisji stałych Rady Miejskiej w Barwicach na 2024 rok,
b)    w sprawie przyjęcia od Powiatu Szczecineckiego zadań publicznych o charakterze ponadgminnym,
c)    w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków – ratowników, kandydatów na strażaka ratownika Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Barwice uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach, ćwiczeniach,  zabezpieczeniu obszaru chronionego oraz innych zadaniach,
d)    w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Barwice,
e)    w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2024 r.
7.  Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej z działalności za 2023 rok.
8. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
9.  Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych.
10. Trybuna sołecka.
11. Trybuna obywatelska.
12. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
13. Informacje Przewodniczącego.
14. Zamknięcie sesji.