Rozpoczęła się przebudowa drogi wojewódzkiej Barwice – Stary Chwalim

Rozpoczęły się prace budowlane w ramach inwestyc…

Jak prawidłowo segregować metale i tworzywa sztuczne? Sprawdź, co wrzucać do żółtego pojemnika

Segregacja odpadów to jeden z najważniejszych kr…

III Koncertowa Zbiórka Karmy dla kotów wolno żyjących - podsumowanie

Podczas Dni Barwic 2025 na Stadionie Miejskim…

Podsumowanie EKO–AKCJI podczas Dni Barwic 2025

W dniach 25 i 26 lipca 2025 roku, podczas obchod…

Program Czyste Powietrze – przedłużenie okresu przejściowego do 31 sierpnia 2025 r.

Do 31 sierpnia 2025 r. trwa przedłużony okres pr…

XXXV sesja Rady Miejskiej  w Barwicach
Budynek Urzędu Miejskiego w Barwicach

W dniu 28 października 2021 r. (czwartek) o godz. 13:00 w Urzędzie Miejskim w Barwicach odbędzie się XXXV sesja Rady Miejskiej  w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia. 
2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad. 
5. Przyjęcie protokołu Nr XXXII/2021 z dnia 10 sierpnia 2021 roku, Nr XXXIV/2021 z dnia 
5 października 2021 roku, Nr XXXIV/2021 z dnia 22 października 2021 roku.
6. Wnioski, interpelacje i oświadczenia radnych. 
7. Trybuna sołecka.
8. Trybuna obywatelska. 
9. Roczne sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 
w Barwicach za 2020 rok oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej. 
10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady. 
11. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach: 
a) przyjęcia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2022 rok.
b) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości. 
c) wysokości podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku. d. określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2022 rok. 
d) w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2021 rok. 
e) w sprawie metody ustalenia opłaty oraz stawki tej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 
12. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
13. Informacje Przewodniczącego. 
14. Zamknięcie sesji